2010-04-11

2010-04-11

Brunch med walk in the park

I lördags var vi inte utanför dörren (förutom jag då som gav buskarna en omgång med häcksaxen). Så idag var vi ute desto mer. Vi styrde kosan till Hagaparken och tog en promenad i solen(!) med A&G innan vi intog en brunch på Haga Forum. Trevligt var det som vanligt! Brunchen kanske man kunde önska sig lite mer av, men det fungerade fint med barn där. Vi var inte ensam barnfamilj om jag säger så. Brunchen får betyg 3 av 5. Arvid har kommit in i fasen att han gärna vill gå istället för att sitta i stolen och väldigt gärna springa så långt bort han kan från sina nära och kära så det var en liten körig avslutning på brunchen. Tillslut gav vi upp och gick ut i solen igen. Vi tog en till promenad på egen hand innan vi åkte och shoppade lite i Stinsen.

Som om vi inte varit ute tillräckligt så var jag och Arvid ute och fortsatte häcktrimningen så här på kvällskvisten. Arvid fortsatte med utmaningen att försöka ta sig så långt ifrån sin mamma som möjligt så klippningen av häcken fick ligga på is tills kära H kom hem från innebandyn. Nu återstår det att se om häckarna har uppskattat den hårda trimningen. Är iofs inte klar än så blir nog ngn kväll till i veckan. Tycker det är ganska skönt att vara ute och fixa. Inte för att jag har en aning om vad jag håller på med.... Det blir ett senare problem.

Det blir ganska långsamma promenader när lillkillen vill gå själv

Jag vägrar släppa min bil. Den åker med överallt!

G & Arvid spanar på helikoptern

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan