2010-04-09

2010-04-09

Och..

..även tand nr 10 är här.

Arvids inskolning rullar på. Han gillar dagis! Han blir inte alls ledsen när Håkan går iaf. Han har dock haft lite problem med att sova där första dagen. Han var inte alls trött när det var så många roliga barn runtom att leka med. Så han fick gå hem och sova. Idag har han varit själv från första början och ska vara kvar till kl 14 om allt går som det ska. Än så länge så har jag inte hört att Håkan ska behöva gå dit och det verkar ju lovande! Kanske sussar han sött där just nu. Snuttis och "nappe" är med så klart.

Han har intagit rollen som iakttagare och kikar på vad de andra barnen leker med. Kan tänka mig att han står och funderar på vad de håller på med om de inte leker med bilarna. Hur kan man välja bort det!?

Var till tandläkaren idag och stackars mig för jag måste laga en fyllning som ramlat ur för evigheter sedan plus att en annan fyllning behöver göras om. Inga nya hål iaf så sköter mig fint tycker snälla tandläkaren. Snyft ändå. Två besök till väntar i maj.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan