2010-04-05

2010-04-05

Födelsedagskalas

Jag och Arvid var på min vän Majas födelsedagskalas idag. Så klart passade vi ju även på att säga hej till hennes lilla Stina som kom till världen när vi var i Thailand. Inte förrän nu har vi hunnit med och träffa henne. Hon var jättesnäll förutom just när jag höll i henne. hihi. De är just nu mitt uppe i flytt till nytt hus. Så ser fram emot att få se det fina huset i Nacka nästa gång!

Arvid älskar kalas. Den här gången blev han uppvaktad av 3 åriga Ellie som blev förtjust i Arvid och följde efter och lekte med honom hela eftermiddagen. I början var han lite skeptisk, men till slut tyckte han att det var riktigt skoj och följde efter henne i sin tur. Som sagt, jag tror Arvid kommer att älska dagis!


Visst är det här ett roligt foto?!
En väldigt glad Maria och en mindre glad Stina.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan