2009-05-10

2009-05-10

What a night!

Jaha. Det var ju inte med totalförvåning som jag mottog Sandras nyhet att även hon är gravid (som ni även kunde läsa i mitt förra blogginlägg hade jag redan listat ut detta). Jag hade därmed besök av fyra (!!!) gravida kvinnor som gick under benämningen the Pregnant ladies hela helgen. Inte utan att jag känner mig lite utanför som fick Arvid -08. -09 verkar vara året för barnafödande i min omgivning. Bror, syster, Sanna, Annika, Tette och numera Sandra (hennes nr 2). Men jag är så glad för er allas skull.

I lördags hade jag en riktig lyxdag med shopping med tjejerna. Arvid fick vara hemma med Håkan. Den här gången var det inte samma shoppinghysteri som tidigare. Några graviditeter har fått dem att inse att shopping måste varvas med lunch och fika för att en heldag ska orkas med. Shoppade endast en kort jeanskjol på Zara (30-årskrisen har knackat på dörren). Var sena hem för att göra oss ordning för kvällen (otippat). Efter hysteriskt skratt och gråt i bilen till festen kom vi precis lagom tid till Anna och Saras 30-års fest. Den var hur trevlig som helst och jag njöt av att få vara barnfri och umgås med mina vänner även om the Pregnant ladies drog med mig hem redan kvart i ett. Övervägde att ta en taxi till Vallentuna själv men kanske var tur att jag tillsist kapitulerade då jag ändå varit hur sliten som helst idag. Nåväl, jag har haft en underbar helg. Det var jättemysigt att ha er här! Kram på er!


Pregnant ladie nr 3 (Annika) busar med Arvid

Pregnant ladie nr 2 (Therese)
Grillning men middag inomhus
Annika & Arvid igen

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan