2009-05-20

2009-05-20

Sweet dreams

Har inget bättre för mig så får väl blogga för 3:e ggn idag då. Tråkig fotboll på TVn här hemma. UEFA cupfinal. Ni hör ju själva... Vi är alla lite småkrassliga i familjen. Flygningen tog väl knäcken på oss. Dumma dumma! Jag som så gärna vill träffa Viktor snart. Han är ju en månad redan lillen. Hmm. Det där stycket blev lite väl deprimerande, men är inte så illa som det låter. Har massor att se fram emot.

I helgen kommer Annika & G för lägenhetsvisningar. Vi får hålla tummarna för dem. Nästa helg (läs torsdag) åker jag och Arvid hem till Sandviken och umgås med familj och vänner. Innan dess hoppas vi på lite finväder och solande på altanen. Där ska jag drömma om muren med plantering i jag vill ha på framsidan mot gatan. Fick även goda nyheter att tanten verkar ligga pyrt till i rättegången. Det gillar vi.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan