2009-05-26

2009-05-26

Sommarkänsla

Nu har jag äntligen tid att blogga lite. Varit full fart här hemma med besök från Annika & G tills idag. Besök hos Viktor i söndags. Mammafika här hemma idag.

Katrin i mammagruppen fyllde 30 idag så vi firade lite extra med bubbel här hemma. Precis som en mammafika ska vara. Har varit lite dålig på att aktivera mig på sistone ska bli ändring på det. Har bokat upp några dater om dagarna här närmast.

Arvid sover skönt ute i solen. Härligt det är att vara hemma på sommaren. Helt galet varmt i två dagar nu. SÅÅÅ härligt. Nästa barn (om det blir något) ska jag se till att vara hemma två somrar. Storslagna planer. :)

Nu till helgen åker jag och Arvid till Sandviken. Det blir första resan för mig och Arvid på egen hand, men ska nog gå toppen. Schema: Torsdag - träffa pappa, fredag - träffa tjejerna, lördag - träffa mamsen och syster och söndag är det ju Mors dag så jag får kanske fira det i år om jag är snäll.

Här kommer några bilder på lilla underverket:
Glad Viktor

Kusinerna

Camilla & Viktor

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan