2016-01-08

2016-01-08

Julfirande på andra sidan

På trettondagen kom sis med barn över. Så klart kom bror med familj över också. Vi firade jul lite sent så här på andra sidan nyåret. Vi började med pulkaåkning då vädret var helt fantastiskt! Så härligt det kan vara med vinter (även om jag föredrar värme alla dagar i veckan). Det blev en fin förmiddag. Vi kikade på nya huset och minsann har vi ju fått grannar nu. I skrivandets stund faktiskt två grannar. Ett sophus också. Det händer grejer kan vi sammanfatta det.

Vi åt lunch. Alla kusinerna lekte. Vi hade julklappsöppning. En fin eftermiddag helt enkelt! Tack för de fina julklapparna till barnen.

Kvällen spenderades av mig på gymmet. Har påbörjat projektet "lyfta lite mer i marklyft". Började trettondagen till ära och jobbade mig upp till 75 kg och det kändes helt klart hanterbart. Eftersom det var det tyngsta jag testat fick det räcka för kvällen. Dumt att lyfta för tungt för fort. Får se hur mkt jag kan öka under året. To be continued.

Tack för att du orkade åka över dagen sis! ♥











Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan