2016-01-09

2016-01-09

Djurgården levererar i vinterskrud

Hela långa julledigheten på 3 v och jag hade faktiskt inte satt min fot inne i stan på hela den tiden. Ganska befriande faktiskt. Men så träffade jag fina Anna för en eftermiddag i en fin väns sällskap och då kände jag att jag faktiskt saknat stan en hel del. Det ger en energi med all puls.

Vi promenderade från Dramaten till Djurgården och en bra bit ut innan vi sneddade tillbaka och hamnade på klassikern Blå porten för en lång kaffetår. Så supermysigt att ta sig tid för att komma iväg ensam ibland. en lång uppfriskande promenad i vinterlandskap är energiboost delux. Djurgåden är ju så vackert och härligt att vara inne i stan helt kravlöst. Det är ju oftast förknippat med jobb för min del. Precis vad jag behövde!




Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan