2014-02-21

2014-02-21

Olles önskelista

Vår älskade Olle fyller ju 3 år. Jag har fått många mail med frågor om vad han önskar sig. Klurigt! Detta med tanke på att han ju får ärva allt av sin storebror. Blir nog lättare med presenter till lilla Elsa när hon har sina födelsedagar. Här är ett par grejer jag kommer på.

Fotbollsdräkt/er i stl 104
Springskor med kardborrband. Han har 16,7 cm stora fötter. Gärna med ovansida av läder typ liknande dessa.
Höga fleecefodrade galonbyxor i stl 104.
Röda cherekringar
En retrorobot typ i denna stil:


När vi ändå är inne på robotar. Dessa robotfiskar ser ju jätteroliga ut! 
Sen har jag hört att detta fiskespel ska vara roligt till badkaret!

Olles klara favoriter är annars Lego Batman-filmen. Han är helt såld på den. kanske finns det något skoj kring det?

Av oss tror jag att han ska få en cykel då han tjatar om det hela tiden. Dock så är han ju så lång så att det verkar som om han ska ha samma storlek som brorsan och det känns ju lite bortkastat? Ska jaga efter en på Cykloteket i veckan.

Kanske uppdaterar jag listan eftersom.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan