2014-02-21

2014-02-21

Livet just nu

Jag har varit dålig på att blogga igen. Mina dagar här hemma rullar på i en faslig takt. Jag har varit ute och flängt varje dag den här veckan. Lunch med kollega, fika med svägerska, lunchdate här hemma med fin vän, lunch och promenad med en ny vän. BVC idag med alla barnen. Elsa följer sin kurva så fint och väger numera 6290 g och är 63 cm lång. Skönt att få prata av sig lite hos fina sköterskan Majlis. Det är enormt tungt just nu i hjärtat. Så tungt som det aldrig varit innan. Det hjälper lite att hålla igång om dagarna och inte vara ensam hemma så försöker boka upp mig med fina vänner. Kom ihåg att det är dina nära och kära som är det viktigaste i livet. Glöm inte det. Kan inte sägas nog många gånger.

Här kommer lite blandade bilder från veckan.

Innan snön kom

Fina killar

Arvid innan första fotbollsträningen förra helgen

Fina Elsa och hennes kompis Bill hemma hos oss

Sötnosar!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan