2012-06-07

2012-06-07

Svenska nationaldagen

Jag inledde nationaldagen med att vara lite bakis. Eller så var det för att jag sov alldeles för lite. Erbjöd mig att ta Olle på natten när jag kom hemrultandes på tisdagkvällen. Hur tänkte jag då? :) hur som så inledde jag med en förmiddagslur. Mycket välbehövligt. Sedan ramlade bror med familj in och vi åt finfin picknicklunch fast inomhus (den skulle ha varit picknick i Solna, men vi tyckte inte att vädret dög). Vi hängde hemma hos oss hela dagen och framåt middagen åkte de hemåt efter en mycket skön och avslappnad nationaldag. Tack för den goda maten och sällskapet! Arvid och Viktor lekte fint som vanligt. Vi släpper upp dem uppe och så kommer de ner och äter lite för att sedan springa upp igen. Låter lätt det här med fyra barn om det blir så med Olle och Oskar sen också. Oskar har tagit sina första steg och vi fick se prov på det, men lyckades inte filma eller fota det så klart. Han är tidig han med! 

Flaggan hissades (läs fästes på väggen)

Så nöjd att han fick bära flaggan och inte Olle

Pasta och korvlunch till 3-åringarna (som vanligt)

Lilloskar är en riktig mammagris

Fokuserad lek

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan