2012-06-07

2012-06-07

AW på Mood

Jag hade en riktigt lyxig dag i tisdags. Först ringer min frisör och säger att hon har fått ett återbud kl 17. När händer det!? Att man går en kvällstid bara sådär. I alla fall hände det mig och jag var så klart inte sen på att tacka ja. Inte för att jag är så nöjd med den fluffiga föningen. Det är inte riktigt jag. Det var dock hur skönt som helst att bli ompysslad och får håret fixat. Sen gick jag direkt på After work i nya Moodgallerian. Där blir det definitivt fler besök. Vi var på Boqueria på deras "torg" (läs vinbar). De serverade underbart goda snittar med bland annat havsröra och getost med pastrami och sällskapet i form av både nya och gamla bekantskaper gjorde kvällen sjukt trevlig. Det var extra trevligt att träffa gamla kollegan Anna. Jag behövde verkligen den där extra stödvilan igår förmiddag....

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan