2012-06-12

2012-06-12

Sedan sist

Det har inte hänt så värst mycket sedan sist. Vi har dragit igång fotbolls-EM här hemma så klart. Igår var jag helt deppig pga förlusten vid sängdags. Löjligt egentligen. På pappret är de ju inte bättre än så här. Bara att acceptera och kommande matcher blir det bara en bonus om de lyckas ta poäng. Men lite positivt är det allt med EM i fredags hade Håkan fixat all middag och till och med lagt på köttet på grillen lagom tills jag kom hem. Bara för att vi skulle hinna äta innan 18. Så här kommer jag gärna att vilja ha det de kommande 3 veckorna. Jag gillar EM helt enkelt! Dukat bord varje dag. Skönt! Det skadar ju inte att vi kan kika på bra matcher varje kväll om vi vill. Lite fotbollsfrälst är jag ju.

Annars kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde i helgen. Mycket snurrar i mitt lilla huvud just nu så att koppla av med mina fina är det bästa jag kan få. Var iaf bl.a. och shoppade toppdress och drog igång stora gräsmatteprojektet. Kanske är dags efter 4 år av negligering. Jag och Olle var även och spanade på tapeter till hans rum. Han kom inte med så mycket inspiration tyvärr utan busade mest och försökte dra ner tapetrullar. Mitt i allt bus kom jag iaf fram till att vi ska ha tre vita väggar varav ena kortändan av rummet med den urfina wallsticker från Djeco, som jag lovat mig själv att sätta upp i någon av killarnas rum ngn gång. Sen är frågan om vi ska sätta upp en fondvägg på motsatta kortändan eller inte. Den motsatta väggen för att man då inte kan se båda väggarna samtidigt. Och det kan ju lätt bli lite mycket om man svävar ut med både tapeter och wallstickers. Tror därför att jag fortsätter i temat vitt även på tapeten om det blir någon. Jag tror Arvids färgglada gardiner får följa med in till Olle. 

Följande kombination är det det lutar åt just nu: 


"On the Road" wallsticker på vit vägg. Två helt vita väggar i övrigt. Samt...

...tapeten Kaj från Sandbergs i vitt på en vägg.

Miljöbild på tapeten i blått.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan