2010-09-28

2010-09-28

Nytt datum

Idag hade vi det "riktiga" ultraljudet. Det var fortfarande bara en bebis där inne. Den var lika söt som vid förra ultraljudet. Vi fick ett nytt datum och den 22 feb är nu dagen med stort D! Den flyttades alltså två dagar från den 24:e. Vi får se om det blir 9 dagar tidigt som förra ggn. I så fall får vi rikta in oss på 13 feb. Kanske blir det en alla hjärtans dag bebis!?

Vi tog med oss bilder hem precis som förra gången. Bebisen gäspade ganska många ggr under tiden hon tittade så hon tog en bild på det. Inte för att vara elak, men den ser ut som ett litet monster när den gäspar. hihi.

Jag håller fortfarande på att det är en liten kille där inne. Jag letade nog lite medvetet efter det när hon var i de nedre regionerna och mätte lårbenet också... Fast jag hade ju problem att se benet så då kan ni ju föreställa er att jag antagligen är fel ute. :) Vi får se i feb. Så spännande!

1 kommentar:

Margith sa...

Hej! Jag som trodde att du skulle se nåt! Men nu blir det spännande i stället. Kanske lika bra det!
Kram
Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan