2010-09-05

2010-09-05

Me&I kväll

Helgerna springer förbi som vanligt. I torsdags var jag hemma hos Therese här på gatan på Me&I kväll. Vilket i praktiken innebär ca 15 shoppingglada mammor (+ några barn) som äter scones, dricker te, pratar skit och shoppar kläder. Jag gjorde några inköp fast mest till mig själv (Me&I är ju egentligen primärt ett kvalitetsmärke för barn).
Här är ett par av fynden:
Mycket praktisk cardigan till gravida mig
Baksidan
Tröja till Arvid
Föll stenhårt för hundens öron så kunde inte låta bli att slå till

2 kommentarer:

CattisL sa...

Fint! Jag ska på Me&I nästa vecka. Kan bli dyrt ;) Kramis

Maria sa...

Du måste testa velour mysbyxorna. Jag slog till på ett par beiga i small. Kram

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan