2010-06-15

2010-06-15

Vardagen och lite till

Var idag och visade upp för kunden var jag utvecklat så här långt. Det gick fint men vi har en resa kvar att göra! Blir skoj framöver. Men mycket nu att tänka på för att få livet att gå ihop. Det är ju antingen hämtning eller lämning och utöver det så ska man försöka planera in möten, träffa vänner, göra ärenden, ha kvalitetstid hemma, pussa på killarna, träna, hinna jobba så många timmar som möjligt, laga mat m.m. Pust! Som sagt, mkt nu. Men så länge man håller ångan uppe går det fint. Ska bli skönt med en välbehövlig semester. Veckorna 30-33 ska vi bara njuta!

Jag var till BVC med Arvid för 18 månaderskontroll idag efter dagis. Det har blivit uppskjutet två ggr då han varit sjuk i feber och vattkoppor. Han är ju numera 20 månader... Han kändes lite vissen när vi var där och jag sa till dem att han kändes varm, men de tyckte han kändes ok. Han ville inte göra ngt av det de visade honom, men jag berättade vad han kunde och inte istället. Tror han fick ok på allt utifrån mina beskrivningar. Det var ok att inte tycka om att rita iaf! Stora killen väger numera 11,8 kg och är 83,5 cm lång. Han är precis på kurvan t.o.m. på huvudomfånget. När vi kom hem visade det sig att han hade 40,2 i feber! Stackars liten. Inte undra på att han inte ville bli testad på onödiga grejer. Han fick alvedon och blev piggare. Han knoppade precis in(!). Hoppas det inte blir VAB imorgon då jag ju ska på sommarpub med jobbet. Har laddat för det länge nu.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan