2010-06-16

2010-06-16

Pedanterna

Ni får ursäkta mig för de gräsliga färgerna jag valde till min blogg idag. De såg ok ut på min laptop, men INTE på vår stationära... Ska vara kreativ ngn dag och ändra dessa.

Här ser ni resultatet av några dagars slit i trädgården! Fint vi har det va!? Jag är mycket nöjd. Förresten, är det någon som vill köpa utemöbler till balkongen eller till den mindre trädgården? Kika då här!

Fin Avenbokshäck på framsidan med täckbark

4 rader häck med blandade sorter med inslag av syrén. Marken är täckt med täckbark.

Utemöbler med dynor från Asko till salu

1 kommentar:

Maria sa...

Möblerna är nu sålda till äldre dam som även passade på att backa in i blomlådan här på framsidan. En backsensor hade suttit bra!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan