2010-06-09

2010-06-09

Sommaravslutning

Idag hade småbarnsavdelningarna på Arvids dagis sommaravslutning. Jag var ute i god tid för att jag inte skulle vara bland de sista föräldrarna att vara där (iofs var det drop in fram till halv fem). Satte mig dock på fel tåg vid tekniska så kom den tiden jag brukar hämta, men det var en massa andra föräldrar där som tur var. Det bjöds på smarrig jordgubbstårta, saft och kaffe. Man fick ta hem teckningar m.m. från dagis, men Arvid hade så klart inte gjort några... Jag och Arvid hamnade vid fröknarnas bord. Han gillar dem verkligen och flinar upp sig så fort han fick ögonkontakt med dem. De sa att han är sån hela dagarna. Han går mest runt och ler för sig själv. Det känns bra i hjärtat att höra. Fröknarna fick presenter som de var glada för (men jag visste inte vad vi köpt så jag bara nickade och log).

Hela dagisgrejen känns toppen och Arvid går verkligen med lätta steg från cykeln på väg till dagis när vi lämnar. Nu hoppas vi att nya fröken som ska börja efter sommaren är lika bra som de andra.

Arvid åt hela tårtan med sked själv

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan