2010-06-28

2010-06-28

Midsommarfirande i Ginborn

Nu är vi hemma igen efter en underbar midsommarhelg i Ginborn utanför Sandviken! Det här året dominerades festen totalt av barnfamiljer och vi hade det underbart mysigt. Det var inte många minuter vi alla satt samlade, men jag tror det ingår i livet som småbarnsförälder... Det är så härligt att träffa tjejerna och få se deras kära småttingar och hur mycket de växt! Jag fick träffa lilla Love för första gången. Han var verkligen en miniVilmer och så himla snäll! Jag tog första doppet för året efter en "marathonbastning" med töserna. Vi hann även med tipsrunda, tiokamp och fiske (Håkan drop upp en bautafisk (enligt Vilmer). Ja vi har haft en aktiv och mysig helg! Igår åkte vi hemåt tidigt för att njuta av den härliga sommaren som har kommit för att stanna (hoppas jag). Vi slapp alla bilköer och jag och Arvid slocknade efter 5 min och vaknade lagom hemma. Här kommer en massa härliga sommarbilder!
Nyanlända till festen
En trött kille som vägrar att gå och lägga sig. Det är ju fest!

Söta och snälla Noel var vår stugkamrat

Halva familjen Wessling/Åberg
Arvid & pappa övar innebandy.

Fiske på midsommarafton

Dans runt stången

Håkan hjälpte till att bära stången

Vi väntar på godisregnet

Arvid i bollhavet på hoppmattan

Arvid och Alma

Lille underbare Love (Vilmerkopia)

Killarna slappar

Värdinnan

Familjen Åberg/Wessling

Jag och killarna

Grillning i solnedgången

2 kommentarer:

CattisL sa...

Mysigt!

Farmor sa...

Åh vad trevligt ni verkarha haft det, jättefina bilder.

Kram Farmor och Farfar

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan