2010-06-06

2010-06-06

Tjejdag

I lördags hade vi tjejdag hemma hos Malin här på granngatan. För en gångs skull behövde jag inte ta mig över halva stockholm för att umgås med mina vänner. :) Vi var många mammor som välförtjänt gottade oss med god mat, fika, sol och en massa tjejsnack från förmiddag till kväll. Mycket trevligt var det! Håkan hade grabbdag hemma med lillkillen. Lille Jim var med han också då Malin fortfarande ammar, annars var vi barnlösa! Tack för en härlig dag brudar!

Det är härligt att ha en dag själv ibland, men man får ju sådan sjuk abstinens efter lillsötisen när jag varit borta ett tag. Konstigt det där. Man kan tycka att man har det ganska körigt och när man väl får lite paus så längtar man tillbaka igen. Det måste vara för att de är så underbara de små...

1 kommentar:

CattisL sa...

Har just haft min första dag själv igår. Han var om möjligt ännu sötare när jag kom hem igen. Pusskalas! Det är skönt med lite andrum ibland dock! Fina bilder på A. Kram till er!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan