2008-09-14

2008-09-14

Ett kärt återseende!

Idag fick vi lite panik då vi insåg att vi inte ska ta med den gamla soffan till huset. Den är egentligen inte alls gjord för huset så lika bra att inte släpa med den till Vallentuna då den tar upp halva flyttlasset. Därmed står vi utan soffa vid inflyttning. Inköpet för den här dagen (ja det är en del inköp nuförtiden) blev alltså en ny soffa. En mörkgrå 3-sits soffa med divan från Mio.
http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/Soffor/Sit-Down/

Igår var jag ute och hälsade på Sabina och Tirana i nya stallet i Brottby utanför Täby. Har inte hälsat på Tirana sen jag slutade rida i april/maj. Hon var lika fin som vanligt. Sabina körde ett kort men intensivt träningspass och jag fick pyssla om Tirana lite. :) Tyvärr blev det ett litet missöde då Tirana råkade trampa på kattungen Maries tass. Den blev platt och de var tvugna att åka akut till veterinären med den... :(









Tirana och Sabina posar.











Tjockis Maria och fina Tirana!

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Jättekul att du kom ut och hälsade på mig och Tirana! och tack för de fina bilderna :) Tirana kommer minsann visst ihåg dig, annars hade hon inte varit så lugn och stått o gäspat o grejer, haha ;)

Roligt att träffa Magen också, men tyckte inte den va så fasligt stor ändå(?). Ska bli kul att se vad resultatet blir, bra blir det iaf :)

Kram kram
Sabina

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan