2008-09-20

2008-09-20

Bebisen kommer att vara liten, liten

En hel helg utan något inbokat (förutom en enda fjuttig profylaxkurs på söndag). Kan det bli lyxigare!? Med tanke på det späckade schemat de sista veckorna så är det verkligen toppen. Peter & Camilla begav sig till Sandviken i helgen. Så vi latar oss helt ensamma hemma.

Vi åkte in till stan och köpte lite bebiskläder. Kom ju på att de kläder vi köpt hittills är alldeles för stora och att bebis bara kommer att vara minimini och ha storlek 50. Nu har vi iaf några bodies och ngt par byxor i den lilla storleken så att vi klarar den första tiden.

Som ni ser har bloggen fått en ny layout. Kanske ändras den igen. Provar mig fram lite. Den tidigare designen kändes lite småtrist. H&M står som ni förstår för Håkan&Maria. Egentligen skulle det väl stå M&H då det är min blogg, men det är ju inte lika klatchigt.
Jag ska försöka se till att ladda upp något foto i varje inlägg. Det är ju lite roligare att läsa med lite färg. Här ser ni mig och minimänniskan Alva (Anders & Åsas lilla ängel) ett par veckor efter hon föddes 6 juni.

Nu ska vi lata oss lite till här igen. Imorgon är det profylaxkurs inne i stan och på måndag beslutar Sundbybergs kommunfullmäktige om vi får köpa lägenheten!

1 kommentar:

Margith sa...

Hej Maria
Ja man kan då inte säga att ni ligger på den lata sidan med allt som ni fixar och donar med. Härligt att allt verkar bra och huset ser jättefint ut.
Kram
Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan