2013-02-18

2013-02-18

Hänt sen sist

Oj, det blir glesare och glesare mellan blogginläggen. Hänt sen sist? Jo, det har varit alla hjärtans dag som vi så klart firade hemma med småkillarna eftersom det var mitt i veckan. Sitter och mumsar frukost på jobbet så ni får inga bilder. De är hemma på datorn.

Fredagen spenderades med Homeland. Ny favoritserie som vi dragit igång här hemma. Lördagen åkte vi till Spånga och hälsade på kära vänner. Det blev lek, golunch och pulkaåkning. Mycket trevligt! Sjukt att det var ett halvår sedan sågs hela familjerna. Jag brukar ju passa på att stjäla en lunch med dem då och då.  Det ekade tomt i kylskåpet sedan ett par dagar så jag åkte iväg för storhandling på lördageftermiddag och sen slängde vi ihop en tacopaj med guacemole och grönsallad till. Blev sjukt gott! Sen lite mellomys på det. En skön lördag!!

Dagen igår fick vi gäster istället då bror med familj kom på besök. Vi bjöd på vår klassiska laxpasta och det blev en massa kusinbus (som vanligt). Tog faktiskt några foton som jag kanske uppdaterar med om någon dag.

Jag och Arvid åkte till simskolan vid halv tre. Det är så mysigt att vara där. Han och jag. Igår fick vi börja med armtagen så nu har vi dubbla läxor hemma. Bentag och armtag. Mycket nu!! :) Roligt hade vi hur som helst. Efteråt unnar vi oss lite lek i rutschbanan, bubbelbad och bastubad. Skönt! Sedan blev det det sedvanliga söndagsbadet av Olle. Snubblade sedan ner i soffan och tog mig inte upp därifrån förrän efter ett avsnitt av Homeland och detta bara för att förflytta mig till sängen. Sjukt trötter numera! Det var iaf härligt att se ljuset när vi gick till förskolan i morse. Härligt!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan