2013-02-12

2013-02-12

Egoist? Javisst!

Därför blir jag så glad när jag fick månadens nyhetsbrev från fröknarna på förskolan. En extra resurs ska börja i Olles grupp då det börjat ett barn med diabetes. Ja, jag förstår att resursen främst är till för det barnet, men man kan ju inte låta bli att tycka att det är lite bra.

Annars har den här dagen varit låååång. Den har bara känts så utan någon speciell anledning egentligen. Jag fick iaf en fin lunch med en ex-kollega och vän. Jag har även startat upp min träningsverksamhet och jag körde mitt rehabpass. Sjukt vad jag tappat. Alla övningarna kändes så tunga. Konditionsträningen ska vi inte tala om. Så nu måste jag verkligen komma igång igen. Nu när jag kom hem väntade 15 cm snö på att skottas så det fick bli en rejäl kickstart på träningen idag. Nu väntar en lång skön dusch och kanske gör jag min sambo sällskap framför championligan eller så går jag helt enkelt och lägger mig. Tror det blir det sistnämnda.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan