2010-03-30

2010-03-30

Långhelg i Sandviken

Jag och Arvid tog en långhelg i Sandviken. Vi åkte bil upp i torsdagskväll efter jobbet. Det gick fint som vanligt. Bra jobb som man har kan jag jobba hemifrån och passade på att göra så i fredags. Morfar var barnvakt åt Arvid under dagen. Efter jobbet bar det iväg till Furuvik där kvällen spenderades tillsammans med massor av barn och vänner! Mysigt.

Jag sov till kl 11 i lördags! Måste vara nytt rekord. Var sedan hem till T som flyttat in i nya huset! Superfint. Presenten blev en hit. P trodde T hade vunnit på lotto och tvålen kan ju nästan klassas så bra! Hihi. Raskt vidare till Storvik för att hälsa på lilla Malte som ju blivit så stor! Han är en nöjd och glad kille, men han är en riktig buse och drog Arvid i håret när han kom åt. Arvid insåg inte sitt bästa och höll sig inte undan från lillkusinen i hoppgungan. Det blev en mycket mysig kväll med syster m.fam.

Det blev lite shopping söndags och inhandlade en mycket fin kavaj för presentkortet av pappa. En mörkblå kort kavaj från Stockh lm. Lite svår att matcha men känns toppen och invigde den under lönesamtalet i måndags! Tack moffa. Innan vi styrde kosan hem hann vi med att säga hej till min morbror Bertil (förövrigt samma morbror som hälsade på i Thailand). Efter en fullbokad helg styrde vi hemåt igen.

Malte 6 mån



Mormor med kussarna

Stella charmerar

Anki & lille Noel

Fina killen & fina tjejen

Moffa & Arvid

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan