2010-03-13

2010-03-13

Den soliga sidan

Det oordnade kaoset börjar åter likna ett hem sakta men säkert. Känns toppen och vi har till och med några tomma hyllor och lådor här och var efter all utrensning. De kan vara bra att ha för framtiden. Huset känns nästan som nytt. Mellan plockandet passade vi på att mysa i solen på baksidan. Tror det nästan var premiär för Arvid att gå ute med skor. Han har alltid åkt vagnen när vi varit ute i vinter. Han var lite osäker med kängorna i början men vågade släppa handen efter några minuter.

Ikväll blev det melodifestivalen. Min favorit Salem Al Fakir kom bara tvåa, men Anna är en värdig representant i Norge. Vi har missat Solsidan helt hittills men gjorde slag i saken laddade hem alla avsnitten. Jag känner igen mig i det mesta. Skrämmande! Haha. Vi brände av 3 avsnitt på raken. Kanske hinner resten imorgon...


Om inte overallen och kängorna var i vägen skulle jag springa!
Pappa kom ut nu då!

Bilen rullar lika bra ute som inne


En koncentrerad kille

2 kommentarer:

Annika sa...

Tror faster får köpa ett par vantar till killen ;) Söt han är - hoppas vi ses snart! Vill ni bruncha med oss i Hagaparken den 28 Mars? Kanske en prommis i parken efter? Kram

Maria sa...

Jag och Arvid åker till Sandviken den helgen. Kanske följer Håkan med också. Tror inte vi är hemma tills på söndagbrunchtid... vi får ta det efter påsk istället. Vi borde boka ngt. Kram!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan