2010-03-08

2010-03-08

Ännu en vintermåndag

Veckan är igång igen. Jag gnuggar mina geniknölar ordentligt på jobbet numera. Sitter och är kreativ och ser till att alla ni kundklubbsfanatiker får hem era bonuscheckar i postlådan. Tacka mig när återbäringen kommer! :)

Mr är och roar sig med G. Linköping är visst på besök och Djurgården har hedern att försvara. Hoppas de får en trevlig kväll. Jag och lillkillen håller ställningarna här hemma och matar in grejer i nya hyllan. Vad snabbt hyllplanen tar slut!!

Ser fram emot våren som visst ska vara i antågande. Inte var dag man går ut från jobbet och ser att det är slaskigt och blir glad! Det om något är tecken på att vintern har varit för lång.

Det blev en liten alternativ middag ikväll. Arvid ville prompt ha köttfärssås och min risgrynsgröt. Hmm, ingen höjdarkombo enligt mig. Fick ångest idag om babyn som blev bortrövad ur vagnen. Jag som alltid haft Arvid sovandes ute. Inte numera dock då det var en sån kall vinter, men man kan ju inte låta bli att tänka: Tänk om det var Arvid. Typiskt sådana typer av nyheter som får föräldrar att börja gråta.

Vår lilla stjärna har riktigt bra balans numera. Han kan sätta sig på huk och plocka upp någonting för att sedan ställa sig upp med saken i handen utan som helst problem. Det går undan!

Arvid hjälper till att packa upp sänggaveln.


Det här är inte hur vi är vana att se Arvid. Det är ju faktiskt lite action här!


- Mmm, jag vet. Min mamma tvättar mig ju aldrig efter middagen. Pinsamt!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan