2009-12-01

2009-12-01

Vardagslunk

Äntligen börjar jag må bättre. Kan nog bli träning imorgon igen. Känns som evigheter sen nu. Har ju börjat föra träningsdagbok på Funbeat, men kom inte så långt innan Arvid och sen jag blev sjuka. Nya friska tag med andra ord!

Lånade hem en hel del sommarkläder av Alexander till Arvid inför resan. Perfekt att låna då det är svårt att få tag på i dessa dagar. Bland annat ett par urfina sportsandaler som passade perfekt!

Jag är alldeles för bortskämd när det gäller sömn numera. Jag känner mig till och med utvilad! Arvid vaknade kl 8.30 idag för att få välling. Man är nästan groggy när man vaknar så sent. Speciellt då vi kröp till kojs vid 22 rycket igår. Nackdelen är att klockan är halv elva innan vi kommer ut på någonting. Det är tisdag idag och så klart var det som vanligt mammagruppsmys. Arvid levde livet ända till halv tre då han somnade för första gången för dagen.

Annars är dagens snackis att en ambulanshelikopter gick ner vid industriområdet Fågelsången här bredvid i morse. Hoppas det inte hänt ngt allvarligt...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan