2009-12-03

2009-12-03

Insomnia

Jag skulle aldrig ha skrivit att jag kände mig utvilad här om dagen. Inatt kunde jag inte somna förrän kl 4! Nästan den värsta natten i mitt liv (kändes det som när jag låg där och vred mig i alla fall). Ärligt talat tror jag det var fullmånen som påverkade mig. Egentligen är jag inte så mycket för sånt där hokus pokus, men jag brukar alltid ha svårt att sova när månen lyser klart. Den här dagen får bli lite som den blir känns det som just nu. Vi börjar med sång och rytmik så får vi se sen hur mycket vi orkar med.

2 kommentarer:

Margith sa...

Hej. Visst är det hemskt när det inte går att sova. Ta en liten tuppis med Arvid idag.
Kram
Mams

Maria sa...

Det är rent ut sagt förjävligt. Man räknar ner timmarna man har kvar tills man måste gå upp. Tänker inte sova eftermiddag idag för inatt ska jag sova!!! :)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan