2009-12-08

2009-12-08

Utflykt till Norrköping

Vår dag till Norrköping kunde ha börjat bättre. Körde en till natt av insomnia. Ja, eller iallafall från kl 4 tills jag skulle upp. Kryddat men en rejäl förkylning var det lite småsegstartat. Men det blev en härlig dag. Arvid sov hela vägen tills jag svängde av mot Kolmården. Vi fick äntligen träffa lillkillen Collin! Det har nästan gått 6 månader sen han kom till världen, men vi har inte lyckats träffas förrän nu. Han var så go och storasyster Ellie är ju helt enkelt underbar. Vilken fin familj!

Jag och Lisa hann prata både nya och gamla minnen. Det var jättemysigt. Studietiden i Örebro har ju lämnat sina spår då vi verkligen var ler och långhalm. :) Arvid älskade barnen och lekte jättebra med både Ellie och Collin. Vi hade en kanondag, men jag var helt slut igårkväll. Kryddade körningen hem med en rejäl kaffe och lite lakrits för att orka med.

Arvid har klättrat upp på Collins gåstol


Fina Ellie
Lisa & Collin

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan