2009-08-14

2009-08-14

På hästryggen

Så där ja. Då var man hästtjej igen då. Var ut till Brottby och red Tirana. Sabina var så klart med och hade koll på oss. Vi började med en skrittur och sen (vild) galopp runt en äng. Eftersom jag skriver lever jag fortfarande :) Det gick jättebra, men jag orkade inte så mycket. Blev en del dressyrträning på banan sen. Har tokont i kroppen idag, men det var det värt! Nu är jag sjukt sugen att bli medryttare igen. Frågan är bara om man har tid... Hmm.
Svettiga och glada efter passet

Skrittur ute
(vi hjälpte Sabina att hitta kantareller. Man har bra utsikt från hästryggen.)

På banan
(med vissa problem att hålla en upprätt sits. Lite rygg och magträning skulle göra susen.)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Klart du har tid ;) Det såg mycket bra ut, Tirana trivs med dig på ryggen (och marken för den delen) och det är kul att se :) Sen tror jag att den där lodräta sitsen kommer med lite träning, du har ju inte ridit på mer än ett år.

Kram på dig och ha en bra födelsedag!

Unknown sa...

(PS. Kan meddela att mamsen blev mycket glad över kantarellskörden :) DS)

CattisL sa...

Åh vad avis jag blir! Härliga bilder! Kram cattis

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan