2009-08-16

2009-08-16

29.997 år

Igår hade jag 30 årsfest hemma på tomten. Jag fyller ju dock inte förrän på tisdag. Mamma och Stefan lånade ut sitt partytält och vi hade en jättetrevlig fest! De sista lämnade vid 4.30 rycket. Arvid sov i Solna hos bror med mamma och Stefan.

Tyvärr städade vi inte ur tältet tillräckligt mycket. Vi vaknade av att Annika knackade på vår dörr vid 9.30 och sa att hela tältet vält. Av någon anledning så bestämmer sig vädret för att leverera stormbyar den första (och enda) gången jag bestämmer mig för att ha fest i ett partytält. Vi sprang ner och fann tältet halvvägs uppe på förrådet. Tältet är nog beyound rescue, men förrödelsen under tältet var inte så massiv som vi först trodde. Det slutade med lite krossat porslin och inköp av nytt bord ute till oss. Vi hade lämnat rödvin i karaffer som spilts ut över våra grannars träbord. Blev en del skrubbande och ångest innan vi insåg att vi kunde rädda dem.

Nu när chocken från uppvaknadet har lagt sig och vi städat hela huset kan jag skratta åt det. Festen blev ju hur lyckad som helst och jag hade jättetrevligt! Men det var fasiken inte skoj att hänga i ett tält som håller på och blåser iväg med stålbalkar vinande runt huvudet. Hehe vi kommer nog alltid att minnas festen då jag fyllde 30. :D Tack alla för uppvaktningen på min födelsedag! Fler bilder från festen kommer!

Vilken j----a fest!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan