2009-08-17

2009-08-17

Köpenhamn nästa!

På onsdag åker jag och Anna K (expressen-Anna) till Köpenhamn! Blir hur trevligt som helst. Vi kommer hem på fredag så vi hinner återhämta oss innan måndagen då både hon och Håkan börjar jobbet igen. Kan nog bli en del shopping, cafémys, en och annan drink i någon bar samt (om vi känner oss tillräckligt kulturella) något besök på museum.

På lördag ska jag, Håkan, Anna J och Henrik på Coldplaykonsert på Stadion. Faster Annika är barnvakt till lilla killen. Blir hur trevligt som helst! Lyxigt att återigen få barnvakt. :)

Imorgon är den stora dagen (hur man nu ser det) då jag fyller 30 och jag och mina killar ska ut och hitta på något mysigt ihop. Vi hoppas på att vädret tillåter ett besök på skansen.

Mycket på agendan med andra ord. Som det ska vara när det är sommar!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan