2015-10-20

2015-10-20

För mycket av det goda?!

Nu är det bara lite för mycket med allt. Stressnivån ligger aaaningens för högt. Men, men. Om ett par veckor lugnar det ner sig igen. Blir nog fint. Sitter och har sån beslutsångest över alla valen. Var ska vi ha extra eluttag och var ska vi ha taklampor? Var ska soffan stå och var ska vi ha vårt datorbord? Alla sådana tankar kräver ju att vi tänkt igenom framförallt elen. Segt att behöva dra skarvsladdar i ett nytt hus...

Andra svåra val är vilken braskamin, vilka kulörer på de grå väggarna vi skall ha, samt bänkskivna i köket. Jag ska försöka dra med mig mr ut på lite husprojekt vid tillfälle, men knivigt att behöva släpa med barnen. De uppskattar ju så klart inte det. Hoppas på att det kommer att gå bra ändå. Vi har en helg på oss efter kalashelgen att göra våra slutgiltiga val, så det blir väl då vi tar med dem ut på roadtrip i alla butiker. Mån 2 nov ska allt vara bestämt då vi har vårt inredningsmöte med JM. Då ska jag ta tag i min träning igen och skaffa mig ett liv. haha.

Här är för övrigt en kamin som jag verkligen gillar. Är den för mycket? Vi kommer att ha ett rymligt vardagsrum så jag tänker att det inte gör något om den stjäl lite blickar till sig. Fast vi kommer inte att ha med en glasskiva under utan en golvplåt i så fall.


Sen det här med grå kulörer. Jag vill absolut inte att det ska dra åt blått i rummen. Här är bilder på två kulörer som jag suktar lite efter. Båda helt annorlunda, men ungefär med samma ljushet. Ska provmåla dem här hemma och utvärdera. Kök och vårt sovrum ska få bli gråa. Vilken föredrar ni? Tror även jag ska testa en mörkare grå till sovrummet... Som jag längtar efter huset nu. Även om jag tycker JM är lite svårjobbade med tillvalen den här gången. Men, men. 

Foto: Alvhem mäkleri

Foto: House of Philia

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan