2011-04-26

2011-04-26

Stor-Olle på besök!

Nu var det jättelängesen jag bloggade. I onsdags hade jag och Olle trevligt besök från Lidingö. Johanna och Olle kom och hälsade på för en lunch och för att hälsa på våran lilla Olle. Kalle och Arvid var på förskolan, men vi ska ses snart igen då alla barnen får vara med. Vi fick underbart fina presenter till barnen i form av tavlor som Johanna gör själv. Hon tar gärna upp beställningar och jag har förstått det som att man själv kan välja utformning om barnet t.ex. gillar någon viss typ av leksak. Jag gjorde ett försök att ta foton på dem, men det kommer även finare från när de sitter uppe på väggen. Nu hoppas vi att de hittar ett hus de gillar här ute i Vallentuna snart så att de flyttar ut hit! Det ser vi fram emot. Tyvärr fick jag inte fram kameran från själva besöket så jag stal ngn bild från Johanna.


Lilla Olle och stora Olle




Olles tavla

Arvids tavla

2 kommentarer:

johanna sa...

Tack själv för en jättemysig dag! Och tack för reklamen ;) Vi ses! Kram!

Claudia sa...

Vilka grymma tavlor! Arvids var en riktig 10 :)
Verkligen jättefina

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan