2011-04-28

2011-04-28

Kvalitetstid?

Idag fick jag så nära kvalitetstid på egen hand jag kan komma just nu. Det innebar att jag och Olle var till frisören och han sov i mitt knä i stort sett hela tiden. Lyxigt var det att få håret klippt och färgat. Jag går nu i en betydligt blondare look än tidigare. Helt ienlighet med det våriga vädret. Sedan blev det en rivstart tillbaka till verkligheten när jag hämtade Arvid. Han är jättetrött idag stackarn och bröt ihop när vi kom hem efter lekplatsen. Men vad gör väl det när man sedan får en bamsekram då han återhämtat sig lite. Man är ju van med barnskrik numera. ;)

Olle har legat nöjd i gymet i ca 40 min nu! jag har hunnit sortera tvätt, plockat ur diskmaskinen, städat i köket, bloggat, hängt en tvätt, druckit kaffe, lekt med arvid, ätit banan och bytt om. Man blir ganska effektiv när man har små barn som båda är nöjda en stund. Kanske kan denna stund kallas kvalitetstid den med. Livet på en pinne.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan