2010-07-04

2010-07-04

På plajan

Jag, Arvid och faster Annika var och njöt på stranden igår nästan hela dagen. Vi hade det mysigt med picnic och termosen laddad med kaffe. Brände mig såklart. Jag är ju bara 30 år så har inte lärt mig än... Killarna åkte iväg på dagen och kollade på bilar (det är iaf något som kan klassas som karlgöra). De slöt upp senare och vi avrundade dagen med grillning hemma på framsidan. Sjukt fint väder numera! Kollade prognosen. Molnigt imorgon men sen blir det finväder igen i 10 dagar till och ännu varmare! Galet härligt! Arvid var lite skeptisk till att leka i sanden och körde sin neutrala min så länge vi hängde vid vattenbrynet. Han har inte insett tjusningen med kallt vatten än. Så barn har det iaf inte medfött. Undrar när det kommer!?

Pappa & Arvid
Det är så där skoj...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan