2010-07-15

2010-07-15

Lite allmänt

Om jag skriver det här på bloggen kan vi inte dra oss ur sen. Det är sant. Nästa helg ska vi bygga ut altanen med lite hjälp från mammas Stefan då förstås. Det blir med andra ord en rivstart på semestern. När vi är klara med det åker vi till Norpan och hälsar på kära Lisa med familj. Jag har redan gått in i semestermode och känner mig allmänt slö i hjärnan. Eller så är det värmen. Vad vet jag. Toppen är i alla fall att vi flyttat in i ett nytt rum på jobbet då de ordinarie där är på semester. Så nu har vi AC och inte bara bordsfläktar. Tjoho! Tänk att man kan bli glad för så lite.

Arvid verkar ha det ganska bra på dagis. Det är lite ungar där så det är full attention från personalen. Vattenspridaren står på dagarna långa. Arvids favvo Christer är tillbaka (för övrigt min favvo med då han fixade dagisplatsen). Arvid diggar honom stenhårt och ser sig inte ens om efter sin stackars mamma när hon ska gå. Livet är bra tufft ibland. :)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan