2009-09-29

2009-09-29

Vi är extra glada idag!

För igårkväll fick vi sms av Gert som meddelade att de har fått en liten son. Julia har blivit storasyster. Det är så stort och vi är så glada för deras skull!!!

Nu är Tette näst på tur. Nästa onsdag är det dags. Tur att jag hinner träffa henne innan och se magen nu i veckan. Lilla Siri kommer vara med och Sanna och Annika. Mysigt det ska bli! :)

Idag är det min tur att bjuda på lunch i mammagruppen. Kör Annikas (W) favvorecept med lax och BBQ-sås, guacemole, sallad, bacon och klyftpotatis. En mix väl värd att lägga på minnet.

På torsdag ska jag få träffa den underbara lillkillen. Åh vad jag ser fram emot det. Ska åka iväg och köpa honom ngt fint. Han ska bli bortskämd den lille.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan