2009-09-21

2009-09-21

Helggodis

Helgen springer förbi utan att man hinner uppdatera bloggen. Dessutom har ju Håkan långhelg varje helg numera så måndag blir liksom inkluderat i ickebloggandet tyvärr.
Nåja. Man klagar ju inte. Helgen har bjudit på strålande väder. September rocks! Fredagen spenderade vi med Å & A med middag och spel (settlers). Mycket trevligt och äntligen var det min tur att vinna! Hehe. Jag är inte alls en dålig förlorare. Jag bara föredrar att vinna helt enkelt.

Mamsen och Stefan kom i lördags. Jag och Håkan lyxade till det och gick på bio. Första gången på ett och ett halvt år. Inte sånt man prioriterar när man väl får barnvakt. Var hur som helst hur mysigt som helst. Kikade på Inglorious Basterds, en helt klart sevärd film. Tarantions filmer är ju speciella och denna smälte väl in bland hans övriga mästerverk.

Passade på att cykla till gymmet igår efter en myssöndag. Körde bodypump och idag spinning. Känner att jag verkligen kommit igång på nu. Har iaf snittat 3 pass i veckan plus de mil man gör med barnvagnen. Är rätt så mör nu efter en heldag av shopping med lilla familjen på stan och träning under kvällen. Nu har jag dock rätt att njuta av den kommande TV-kvällen i soffan.

Arvids nytvättathårmedmössafrisyr

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan