2009-09-21

2009-09-21

Jag blir aldrig moster!

Den lilla (eller numera stora?) bebisen vill helt enkelt inte komma ut. Den har visst bestämt sig för att stanna kvar där inne i lillasysters mage. Jag som hade planerat så bra att jag skulle kunna komma hem och kika på bebisen nästa helg. Då får den skynda sig! Kanske får lägga om min planering helt enkelt. Nu på lördag smäller det vare sig den vill eller inte. Då sätter de igång förlossningen.

Så syster, jag kommer hem nu till helgen om bebis bestämmer sig för att kika fram inom ngn dag annars tror jag att jag och Arvid åker mot Sandviken nästa onsdag. Det är ju hektiska bebistider hemma i Gästrikland. Måste bara få se lilla Siri, Tettes mage och den lilla nyanlände. Myspys!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan