2009-09-04

2009-09-04

Tand nr 5 är här

vi låg och myste i sängen i morse och så ser jag helt plötsligt att tand nr 5 har kikat fram i överkäken. Även nr 6 tror jag är på gång. Han har vaknat mitt i natten och inte kunnat somna om. Vi har tänkt för att det är så mkt som händer nu med krypandet och så, men beror kanske snarare på de små tandsingarna.

Idag blir det lite packning och strykning. Bröllop väntar i Västerås imorgon! Det är min studiekompis Johan från Örebrotiden som gifter sig med sin Marie. Blir jätteskoj med fest och hotell. Farmor är barnvakt åt Arvid.

Ikväll väntar middag hos Annika & G. Ska bli skoj att se hur de kommit iordning och så klart att få träffa dem igen. En härlig helg väntar med andra ord.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan