2009-07-22

2009-07-22

Stort och smått

Har funderat lite på vad jag önskar mig när jag fyller 30 år. Här kommer lite inspiration om någon där ute har idétorka.

Som nybliven mamma har jag inte mycket tid till mig själv eller kvalitetstid med min kära Håkan. Så alla typer av aktiviteter är ju jättetrevligt. Speciellt sådant som involverar att någon knådar mina ömma muskler eller finslipar min hy. Ingår det barnvakt kan det inte bli fel. :D

Etagekakfat - i vitt eller svart från Village.

Armbandsur. Har kikat på ett par och tycker dessa är snygga. Lite sportigt, helt i silverfärg och inte för damigt är det jag gillar: Tissot med stålarmband och Tissot med titanarmband. Såg båda dessa på butiken Step in på Drottninggatan.

Stickad tröja med stor krage och lång ärm från HM i grått. Tror stl M.

Accesoarer i alla varianter. Gillar t.ex. smycken i silver. Efva Attlings smycken är en favorit.

En Stelton termoskanna. Har sett dem både på DUKA och Cervera.

Resväska av mindre modell som går att ta med på flyget. Ungefär samma storlek som den jag lånade av mamma och Stefan vore toppen. Gärna en sådan som går att dra bredvid sig (som storebror har).

Pust. Nu kommer jag inte på några fler grejer just nu. Återkommer om det är något "jätteviktigt" jag kommer på. :)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan