2009-07-17

2009-07-17

Sommarkänsla

Sommar, sommar, sommar. Vi myser här på baksidan. Arvid har ännu inte kommit på storheten med hans fina bilpool. Han gör nog det nästa sommar. Dock så verkar han verkligen gilla sitt nya tält. Han spenderade precis ngn timme därinne. Annars upptäckte jag idag hans första födelsemärke (och ja den här gången dubbelkollade jag att det inte var smuts). Idag var det även första gången jag såg att han fick gåshud. Jag killade honom på ryggen och han tyckte det var SÅ skönt. :)
Sommar innebär ju också att jag blir gammal. 30 närmare bestämt! Sitter här och filurar över om jag ska ha en fest eller inte. Vad säger ni?
Arvid med granntösen Enya

Arvid i sitt nya tält med UV-skydd. Ännu en perfekt uppfinning.

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan