2009-07-06

2009-07-06

Sånt man gör om sommaren

Håkan började äntligen sin semester nu. Inatt sov vi på hotell (förövrigt samma hotell som besköts på Stureplan i helgen). Vi lyxade till det med trerättersmiddag på East och kvällspromenad genom stan. Det var så mysigt att bara vara vi två en kväll. Det säger en del att det känns konstigt att gå utan barnvagn och man kan hålla handen istället. En del kändisspotting gjorde vi också. Jan Dinkelspiel på ena sidan bordet och Bounce Jennie på andra sidan bordet. Sudden traskade förbi också på vägen till middagen.

Vi är busy med många besök. Pappa och Elaine var här i lördags på middag och nu har vi mamsen och Stefan på besök och vi blir bortskämda med barnvakt om nätterna. Inatt är första gången som jag sover i annat rum än Arvid när jag är hemma. Får se om jag vaknar ändå när han vaknar och vill ha nappen. Vore nice med en till helnatts sömn. Lyx!

Nu saknar jag värmen igen. Kom tillbaka!!! Kanske kan bli en tur till Vaxholm imorgon om vädret tillåter.

1 kommentar:

johanna sa...

Vad härligt med en kväll för er själva! Och ni pratade väl inte om Arvid på hela kvällen ; )

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan