2008-08-08

2008-08-08

Sista semesterdagen = bloggdags!


Jaha. Då var man igång... Har tänkt ta itu med det här bloggandet under 6 mån nu, men har inte blivit av förrän idag. Sista dagen på semestern i ett regnigt Sundbyberg (bilden är för övrigt tagen under Stockholm Marathon under en betydligt soligare dag).

Välkommen hit kanske jag ska säga till dig som läser. Jag tänkte blogga lite om den kommande bebisen (har inget arbetsnamn ännu) och lite allmänt om vad som händer i livet.

Lillen i magen har planerat att anlända den 6 nov. Magen börjar bli stor nu, men det är SÅ mysigt så gör mig inget att jag måste bära runt på den i 3 mån till (fråga mig igen om ngn månad). Det kan hända att några av inläggen skrivs för att jag själv ska komma ihåg vad som händer och fötter. Sorry för det, men bloggandet är ju lite till för min egen skull också.
Hörs snart igen!

2 kommentarer:

CattisL sa...

Kul med blogg sis! Noterar att jag är den första att kommentera.. nice

Ses snart! Kram

Margith sa...

Det ska bli så kul att bli mormor! Lycka till hela familjen.
Grattis på din 29-årsdag den 18 aug.
Många och långa kramar
från Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan