2008-08-22

2008-08-22

Cypern nästa!

Vad långsamt tiden går när man väntar på något skoj. Om 3 h går flyget. Taxin kommer om några minuter. Tänkte att det var dags att uppdatera bloggen lite.

Under veckan har jag blivit ett år äldre. 29 år numera. Hade lite tårtkalas hemma med vännerna. Fick mkt fina grejer. Bl.a ett par gummistövlar från bror. Inredningstidningar, mammaböcker/filmer och fina grejer till huset. Bortskämd man är...

När jag trodde att jag var vuxen (typ när jag var 18) tänkte jag att jag skulle ha barn när jag är 27. Nu blev det inte så. 27 är ju ingen ålder. Vad visste man då? :) I alla fall nu är jag 29 och har en liten bebis i magen. Skulle säga att det känns mer än helt rätt! Näpp. Nu är det Cypern nästa. Vi håller tummarna för att bebisen inte får Cypriotiskt medborgarskap...


Annie och lilla Alva på kalas.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan