2016-03-23

2016-03-23

Innebandylivet

Söndagen spenderas med träningsmatcher mot IK Frej. Vad roligt Arvid hade. Han älskar matcherna. De vann inte en enda, men han var så nöjd ändå. Jag ropade och hejade så jag blev alldeles hes. Haha. Arvid tjatar om att få åka och spela träningsmatch på Värmdö. Galet långt bort. Får se hur långt vi ska dra det här spelandet. Haha. Stackars Arvid.

Så igår när det var tisdag var det dags för träning igen. Jag var tvungen att fixa ärenden under tiden och tittade inte hela träningen. Men du kan ju förstå hur stolt han är när jag kommer tilbaka och han har gjort flera mål. Det lyser om honom. Så söt! :)

Nu är det visst så att jag kommer att vara tränare när nästa säsong drar igång. Med viss bävan. Hur ska man hinna allt!? Men det blir skoj så klart. Älskar ju den här sporten. Verkar även som om herr Jihdes son hoppat med i laget. Supertrevlig är han och pojken har redan bollen klistrad vid klubban. :) Lite skoj så klart.



Spännande att vara avbytare. Vill ju in nu!


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan