2013-07-01

2013-07-01

Start följd av semesterhelg

Helgen fortsatte i samma trevliga anda som semesterstarten. Det bjöds på 30-årsfest hos grannarna på lördagskväll. Mycket trevligt! Barnen fick stanna hemma och vi körde lite skiftgång fram tills de somnade. Det bjöds på Thaibuffé, rabarbercheesecake (to die for!) och gott dricka. Barnen sov så gott fram till halv ett då Olle vaknade. Babyvakten är skön att ha ibland. Då gick jag hem för kvällen. Festen fortsatte visst till halv fem.

Tur var det nog att jag gick hem då för jag var sliten dagen efter fastän jag varit nykter. Håkan traskade in en liten stund efter mig.

På söndagseftermiddag kom våra thailandsbekanta över på fika och middag. De ska tyvärr flytta till söderort då de ska bygga hus. Jag och mamma J hinner dock hänga fram till nästa sommar då de flyttar. Jag fick bebismysa lite med deras 2 mån gamla A som för övrigt är så lik storebror. Maten blev toppen och vi bjöd på rabarberpaj till fikat och färskpotatissallad, diverse röror och fläskytterfilé (ett klart underskattat kött att grilla). De packade ihop vid 20 och konceptet att ses redan klockan 15 och avrunda vid hyffsad tidig kväll är klart ett koncept vi föredrar. Det var trevligt som alltid när våra familjer ses!



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan