2013-07-24

2013-07-24

Magfotografering i stormen

Då kom den (äntligen?). Första dagen med dåligt väder. Som typiskt var inträffade den samtidigt med den fotografering jag skulle göra utomhus! Snälla Johanna som är så duktig ville ta gravidbilder till hennes hemsida och det tackar man ju inte nej till! Tyvärr har det varit svårt att hinna tänka på sånt med denna graviditet och då blev ju det här en superlösning för min del!

Vi begav oss ut på fält nära oss och ner till sjön i Vallentuna för fotograferingen. Det var storm milt sagt. Blir nog häftiga och lite annorlunda bilder, men det var KALLT! Tur att man har en extra inbyggd braskamin som gravid. Ska bli så himla roligt att se resultatet. Fina Charlotte hjälpte mig med håret och det var ju tur att jag hade uppsatt hår för dagen. Det hade varit omöjligt att hålla ordning på det under fotograferingen utsläppt. Vi får se om jag vågar lägga ut någon av bilderna här sen...

Här kommer iaf en egentagen mobilbild från när vi var hemma igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin mamma!
Kram Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan